FAQ

Veelgestelde vragen

Hoe lang moet ik wachten op een taxi?
Binnen de regio Haaglanden proberen wij om binnen 10 minuten een taxi bij u voor de deur te krijgen. Uiteraard kan het op drukke dagen en spitstijden gebeuren dat het uitloopt.

 

Ik heb mijn taxi gereserveerd, is hij dan altijd stipt op de gevraagde tijd aanwezig?
Houd bij het boeken van uw taxi altijd rekening met het risico van vertraging. I.v.m. de alsmaar toenemende verkeersdrukte is het risico op vertraging zeer groot. Wij adviseren u om een marge van 15 min. aan te houden, zodat u niet uw trein, vlucht of (dokters)afspraak mist als uw taxi onverhoopt 15 min. later dan de gevraagd tijd is.

 

Zijn huisdieren toegestaan in de taxi?
In bijna alle taxi’s zijn huisdieren toegestaan, echter u dient bij uw reservering melding te maken met wat voor een huisdier u reist.

 

Kan ik in de taxi met creditcard of pin betalen?
In bijna alle taxi’s kunt u met zowel creditcard als met pin betalen. Aangezien nog niet iedere taxi is voorzien van de noodzakelijke apparatuur dient u dit aan te geven tijdens uw reservering.

 

Ik heb iets in de taxi laten liggen, wat nu?
Wanneer u iets bent verloren of vergeten en u niet zeker weet of u het in de taxi ligt, bel dan zo spoedig mogelijk naar ons callcenter 070 346 26 26. Wij kunnen u hierbij alleen van dienst indien u de taxi telefonisch bij ons heeft gereserveerd.

 

Hoeveel personen kunnen er maximaal in een taxi?
De meeste taxi’s zijn ingericht voor vervoer t/m 4 personen buiten de chauffeur om. Tevens hebben wij ook zeer comfortabele luxe bussen rondrijden voor vervoer van groepen vanaf 5 t/m 8 personen.
Let op! Kinderen tellen ook mee als een volledige passagier.

 

Staat uw vraag er niet bij dan kunt u altijd contact opnemen met ons callcenter. Ons callcenter is 24/7 bereikbaar via 070 346 26 26.

U kunt uw vragen ook per e-mail stellen: bestellingen@hofstadtax.nl. Tijdens kantooruren ontvangt u binnen een uur een antwoord.